středa 1. července 2009

Dohráno - Ankh

Tahle adventurka pojednává prostředí Egypta poněkud jinak :-D. A to jsem na ni narazil čistou náhodou. Byla totiž jako příloha v časopisu ABC :-) a hezky česky otitulkovaná.

Donedávna jsem se vtipným adventurám vyhýbal. Ani nevím proč. Asi, že jsem si chtěl užít pořádný příběh, ze kterého by mě mrazilo. Jako třeba z výborného Posla smrti. No ale řekl jsem si, když mám možnost proč to nevyzkoušet ;-). A rozhodně jsem nelitoval. Pobavila mě. A to prosím v kladném slova smyslu. Takže odteď nebudu humornýma adventůrkama pohrdat :-).

Anhk je tradiční point and click adventura ve 3D zobrazení. Graficky opravdu lahodí oku ;-). Nutno dodat, že 3D ztvárnění nedopadlo zle a kamera si nedělá co chce. Ankh má na svědomí německá firma Deck 13 Interactive. Český překlad nám dodala firma TopCD.

Příběh nás zavede do Egypta, konkrétně do Káhyry. Chlapec jménem Assil pořádá pařbičku v jedné z pyramid, které navrhoval jeho otec. Samozřejmě natajno (sebral otci klíče) :-). Ale vše se nevydaří tak, jak má a Assil je proklet mumií. Jedině Faraón ho může zbavit jeho prokletí. Jenomže jakoby to nestačilo, assilův otec hochovi nevěří ani slovo a dá mu domácí vězení. A tady se už role ujímá hráč a začíná ztřeštěné putování :-).


Kdyžtak tu je i minimální a doporučená konfiguracce ;-):

Minimální systémové požadavky
Operační systém: Windows 2000 / XP / Vista
Procesor: Pentium III / Athlon 1 GHz
Operační paměť: 256 MB
Grafická karta: GeForce 4 / Radeon 9200
Zvuková karta: DirectX kompatibilní
Místo na disku: 1 GB
Příslušenství: DVD-ROM mechanika, myš, klávesnice

Doporučené systémové požadavky
Operační systém: Windows 2000 / XP / Vista
Procesor: Pentium 4 / Athlon XP 2 GHz
Operační paměť: 512 MB
Grafická karta: GeForce 6600 / Radeon 9600
Zvuková karta: DirectX kompatibilní
Místo na disku: 1 GB
Příslušenství: DVD-ROM mechanika, myš, klávesnice

Žádné komentáře: