sobota 23. května 2009

Can you run it?

Dlouho jsem tu nepsal, protože právě mám zkouškové a tak jsem rád, že se stíhám učit :-). Nicméně jsem si pro Vás připravil takovou vychytanou věcičku.

Taky Vás pořád nebaví hledat požadavky na vyhlídnutou hru? Jestli potřebujete zlepšit grafickou kartu nebo více RAM? Tohle je něco pro Vás.

AMD spustila novou utilitku, pomocí které zjistí výkon Vašeho pc a srovná je s výkonostními požadavky Vámi vybrané hry. A na to prosím stačí jen pár kliknutí.

Odkliknete, že souhlasíte s výše uvedenými pravidly a pak už jenom stáhnete ActiveX prvek. No a už jenom stačí vybrat hru a potvrdit. Chvilka napětí a za chvíli zjistíte, jak jste na tom a zda vybranou hru má cenu kupovat.

Nicméně systém je teprve v testovací fázi, takže tam několik mušek najdete. Třeba já mám Vista Home Basic a bylo mi oznámeno, že systém nemohl zkontrolovat moji konfiguraci :-).

I tak si myslím, že tahle věcička stojí aspoň za vyzkoušeni ;-).

Žádné komentáře: