sobota 30. května 2009

Konečně dohráno :-)

Trvalo to dlouho, ale včera večer se mi konečně podařilo dohrát Call of Cthulhu. Ta hra je fakt zabugovaná a nevím jestli bych za ni dal plnou cenu. Ne nebojte se. Nemám ji pálenou, jen jsem si ji koupil v Levelu ;-). I přesto ode mně Call of Cthulhu dostává skvělých 80 % za vyjímečnou atmosféru a propracovanou realičnost. Taky do toho započítám to, že je hra věrná své předloze a důstojně přenáší povídky do herní podoby. Škoda jen těch bugů :-(.

A následně jsem dotáhl do konce pátrání po vrahovi ve výborné adventuře Sinking Island. Hra se velmi povedla a s klidem ji dávám 85 %. Nějaké bodíky srážím za podivné chování hry v některých lokacíh. Měl jsem nastavený plný detaily a v některých lokacích se hra nehorázně sekala. Ale v jiných zase jela bezproblémově. A nebylo to tak, že venku se to sekalo a ve věži ne. Sekalo se na vybraných lokacích jak venku, tak vevnitř. Ke konci se mě taky stalo, že jsem prošel sloupem a zůstal jsem v něm, takže mě čekal Load. I přes tyto výtky je to skvělá adventůrka a fanoušky žánru jistě potěší.

Pokud by jste chtěl někdo poradit s těmito hrami, klidně napiště. Pokud si vzpomenu, jak to bylo :-), rád poradím ;-).

Žádné komentáře: