neděle 17. května 2009

Dungeon Siege

Včera jsem dal bráchovi na narozeniny výbornou pařbičku Dungeon Siege. Bratr byl nadšený, jelikož to bylo oblíbené RPG hned po Diablo :-). 

Tak jsem si řekl, proč bych si ho taky nenainstaloval na svůj "book". Jal jsem se tedy do práce a za chvíli bylo hotovo. Nadšeně klikl na ikonku a... objevila se známá microsoftí hláška "Hra má známé problémy s kompatibilitou". Hrklo ve mně, pač mám Vista Home basic, takže spoustu her nesmyslně nespustím. Klikl jsem tedy na ignorovat a hra se začínala spouštět. Nálada mě zase stoupla. A světe div se. Hra opravdu jela. Takže klik na položku New Game a můžeme začít.

No z původního testování, jestli to vůbec spustím, se vyklubaly 2 hodiny tvrdé "vařby" :-). Nakonec se mi povedlo sám sebe přesvědčit, že mám důležitější věci na práci - začíná mi zkouškové ;-(. Tak jsem milého Dungeon Siege s úsilým vypnul a pustil se zase do "oblíbené" ekonomiky.

Proč tohle vlastně píši? Abych upozornil na kvalitu této hry. I tolik let po vydání je to pořád zajímavá a chytlavá gamesa (určině víc než její druhý díl, který mě osobně nenadchnul a byl jsem zklamaný) a také proto, že je hra dostupná za lidové "2 stovky". No nekupte to :-). 

Tady je ještě link na recenzi v Bonuswebu.
Tudle si můžete stáhnout demo.
No a tady je Oficiální Site.
A pro změnu česká Fan Site

Žádné komentáře: