pátek 15. května 2009

Twitter na Blogspot

Rozhodl jsem se sem dát návod, jak si na blogspot hodit svůj Twitter. Ze začátku jsem s tím taky měl problém a za boha jsem nemohl přijít na to, jak to tam „nahodit“. Naštěstí mi poradil Michal Bayer. Je to primitivní, až jsem se styděl, že jsem na to nepřišel sám :-). Stačí si jenom otevřít svůj profil na Twitteru. Vlézt do položky Settings. A pod osobními údaje je položka More Info URL. a pod tímto okýnkem je modře napsáno You can also add Twitter to your site here. Takže klik na to. No a tady už jenom stačí vybrat na který web to chcete dát, popř. zvolte položku Other. Dáte Continue. Potom kliknete na styl, který se Vám líbí. Opět Continue. A pak zase Continue :-). No a nakonec text, který se vám zobrazil, si zkopírujte. Teď si otevřete svůj blogspot. Klikněte na přidat miniaplikaci. A zde zvolte přidat HML/JavaScript. Zkopírujte text, který se Vám zobrazil v Twitteru. A zvolte uložit. A je hotov.

Doufám, že to bylo dost srozumitelný :-). Kdyby náhodou ee, stačí jenom napsat do komentářů ;-).

Žádné komentáře: